Skip to main content
Bestelinformatie

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van jouw bestelling is ongeveer 2 weken. Deze levertijd is o.a. afhankelijk van de drukte bij de pakketdienst en de productleverancier. In de aanloop naar de feestdagen is de levertijd vaak wat langer.
Je kunt contact opnemen voor de actuele levertijd voor jouw product.

Welke betaalwijzen kan ik gebruiken in de webwinkel?

Je kunt je bestelling betalen met iDeal. Daarnaast is betalen met creditcard of Apple Pay mogelijk. Ook kun je achteraf betalen met ‘Klarna betaal later’.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Wanneer je een geldige kortingscode hebt, kun je deze invullen in je winkelmandje: in het kader ‘waardebon code’. De korting wordt berekend wanneer je op ‘waardebon toepassen’ drukt.

Werkt je code niet? Controleer dan de geldigheid van de code. Voor meer vragen over je kortingscode kun je contact opnemen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Jij hebt als consument 14 dagen bedenktijd, deze tijd gaat in na ontvangst van het product. Wil je gebruik maken van het herroepingsrecht? Meld dit binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Uitgebreide informatie over retourneren vind je in de algemene voorwaarden onder ‘herroepingsrecht’.

Wanneer er een retourformulier bij je bestelling zit, kun je die gebruiken. Heb je geen retourformulier? Dan kun je deze downloaden. Deze kun je digitaal invullen of printen en handmatig invullen.

Download het retourformulierBekijk de algemene voorwaarden
Over de producten

Worden de producten uit voorraad geleverd?

Bij ‘Het is een Kunst’ worden de meeste producten op bestelling gemaakt. Dit betekent dat wanneer je een bestelling plaatst, het product nog niet klaar is. Hoewel dit zorgt voor een langere levertijd, vermindert het verspilling omdat er geen restpartijen overblijven.

Sommige andere producten worden wel uit voorraad geleverd, omdat dit voor die specifieke producten een productiewijze met minder verspilling mogelijk maakt. Hierdoor heb je deze producten vaak sneller in huis.

Waar komen de beelden van de kunstwerken vandaan?

Alle kunstwerken die je op de producten van ‘Het is een Kunst’ vindt, komen uit een rechtenvrije beeldbank, beschikbaar gesteld door musea. De ruwe beelden uit deze beeldbank zijn voor de toepassingen op de producten bewerkt, voor een zo mooi mogelijk eindresultaat. Denk daarbij aan het verwijderen van vlekken door waterschade, scheuren en kreukels, en het verbeteren van kleuren.

Kan ik ook grote aantallen bestellen?

Voor o.a. cadeaupakketten, kerstpakketten en goodiebags kun je grotere aantallen bestellen. Je kunt daarvoor een offerte op maat aanvragen.

Contact opnemen

Op welke wijze kan ik contact opnemen?

‘Het is een Kunst’ is per mail te bereiken via contact@hetiseenkunst.nl. Op werkdagen heb je rap reactie.
Het is een Kunst is een handelsnaam van Designly.

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

De algemene voorwaarden van Het is een Kunst kun je vinden op oneandalot.nl/avg. De documenten zijn als pdf te downloaden, zodat je ze na het opslaan kunt nalezen.

Bekijk de algemene voorwaarden

Wat gebeurt er met mijn contactinformatie als ik een bestelling heb geplaatst?

Jouw contactinformatie vul je in wanneer je een bestelling plaatst. Je mailadres of huisadres wordt gebruikt voor het leveren van een product. Deze informatie wordt gebruikt op de factuur die jij krijgt. Die factuur wordt 7 jaar lang door Het is een Kunst bewaard in een administratieprogramma, omdat Het is een Kunst dit wettelijk verplicht is.

Jouw woonadres wordt enkel gebruikt om jouw bestelling te bezorgen.

Jouw e-mailadres wordt gebruikt om jou je factuur per mail toe te sturen. Wanneer je je ook hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief, wordt jouw mailadres daar ook voor gebruikt. Je kunt je via de link onderin de ontvangen nieuwsbrief te alle tijde uitschrijven wanneer je geen interesse meer hebt om deze te ontvangen.

In de privacyverklaring kun je uitgebreid lezen waarvoor contactgegevens nodig zijn en hoe lang je informatie bewaard wordt.

Bekijk de privacyverklaring